fredag 14 januari 2011

Härliga fredag!

Visst är det härligt med fredag! Speciellt när man haft att göra under veckan;-). Denna vecka blev fantastiskt mycket bättre jobbmässigt än jag förväntat mig! Fick in några fina ordrar varav en från nya kunden Tabla på Världskulturmuséet. De beställde bl a 170 cupcakes!!! Och dessa lyckades jag baka på en dag (+ annat). Har verkligen fått upp hastigheten nu:-). Helt underbart. Nu kan ni alltså avnjuta cupcakes på Tabla om ni är i krokarna...

Idag har jag och dottern varit ute och konkurrensbevakat. Ni vet väl att det finns andra cupcakeaktörer på marknaden nu? Spanade in vad som erbjuds på NK... Jag är superglad för Tabla men lovar att det kommer att säljas cupcakes från Sweets of Sweden på fler ställen i stan framöver. Har något mycket intressant på gång. Tillsvidare kan ni ju alltid beställa av mig om ni har några dagars framförhållning. Det går också bra att beställa på Karltex på Haga Nygata 27c! Där kan man samtidigt spana in läckra kläder...

Nu ska jag njuta av helgen tillsammans med min familj. Det blir dock lite jobb också. Vi ska ha julgransplundring på dotterns dagis på söndag och då är 30 cupcakes beställda. Angenämt:-).

Ha det gott.

S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar