måndag 14 februari 2011

Happy Valentines Day!

Idag är det Alla Hjärtans Dag. Hoppas att du får en fin dag med mycket kärlek. Jag har gjort mitt yttersta för att hjälpa till att sprida kärleken:-). Bakat mängder med söta cupcakes med hjärtan på. Härligt. Bland annat har Twist & Tange beställt minisar till sina butiker i Göteborg! Passa på och besök dem idag och njut av en liten rosa skapelse. Så roligt med en beställning från dem.

Annat nytt på gång:
- Macaronsen jobbar jag också med. Lägger under veckan upp bilder på det färdiga resulatet. Har gjort två smaker hittills, hallon och choklad/kaffe. Smaskigt om jag får säga det själv.

- Inom kort kommer ni att kunna slinka in och handla cupcakes och macarons i en butik i stan. Har tittat på olika möjligheter på hur jag kan erbjuda mina skapelser till er som inte vill lägga beställningar i förväg utan bara vill kunna köpa en, för att du är sugen just nu. Detta kommer bli en bra lösning! Hoppas dessutom på att få komma in på ett riktigt mysigt café inom kort. Som sagt, jag har utlovat att det ska hända saker med Sweets of Sweden och nu känns det som jag har haft rätt:-).

- Om du tycker det verkar roligt att baka cupcakes (vilket det är,jag lovar), så erbjuder jag nu även kurser i bageriet. Dra ihop ett tjejgäng och hör av dig! Passar perfekt som möhippeaktivitet, samkväm med jobbet eller bara en annorlunda tjejkväll. Titta på facebooksidan för mer information.

- Bröllopssäsöngen närmar sig med stormsteg. Ska du eller någon du känner gifta sig i vår och sommar hjälper jag gärna till och ordnar romantiska cupcakes (istället för eller som ett komplement till bröllopstårtan). Spread the word:-).

Hör av er med frågor och kommentarer, det hjälper mig i mitt arbete med feedback från er.

Önskar er alla en riktigt fin dag.

S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar